Având ca obiectiv general îmbunătățirea activității de identificare, sancționare și de prevenire a cazurilor de incompatibilități, conflicte de interese și averi nejustificate la nivelul autorităților administrației publice centrale și a Parlamentului, proiectul LINC folosește instrumente inovative în desfășurarea activităților, atât pentru eficiența și eficacitatea derulării lucrărilor, dar și pentru că accentul pus de echipă asupra dezvoltării durabile este unul foarte pronunțat.

Cum digitalizarea instituțiilor statului, dar și a altor entități, este un element important atât pentru combaterea corupției, dar și pentru respectarea principiilor orizontale, echipa proiectului LINC a optat pentru mutarea în mediul online, odată cu restricțiile survenite în urma declanșării pandemiei de SARS-CoV 2, a unor activități ce inițial erau prevăzute a se derula în format clasic.

Dată fiind situația globală cauzată de pandemia de coronaviroză COVID 19, proiectul LINC continuă desfășurarea activităților în mediul online, urmând ca în perioada următoare să aibă loc mai multe sesiuni de tipul training on the job cu instituții cheie, în sistem online.

Conceptul de training on the job este implementat în cadrul proiectului LINC prin sesiunile de instruire organizate la instituții precum Agenția Națională de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate, Ministerul Finanțelor Publice, Inspectoratul General al Poliției Române sau Inspectoratul General al Jandarmeriei Române.

Proiectul „LINC - creșterea capacității administrației publice centrale în prevenirea și identificarea cazurilor de conflicte de interese, incompatibilități și averi nejustificate”, cod MySMIS: 118824/ cod proiect: SIPOCA451, este implementat de Agenția Națională de Integritate în parteneriat cu Transparency International România.

Proiectul LINC este cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă (POCA) 2014 – 2020.


Nedefinit